maandag 15 september 2014

Bezoek aan de grotten

We namen de hangbrug over de Ourthe naar de grot.
Als echte speleologen kropen we op handen en voeten tussen de smalle spleten van een fantastische, vochtige, oude grot.
Om de veilige weg te kunnen volgen was het echt nodig een handje in de rots te vinden. Onze zaklamp mochten we zeker niet vergeten anders zaten we er nog in.... met alle gevolgen van dien.
Gelukkig geraakten we met z'n allen er goed uit. De éne zéér enthousiast, de andere kreeg het soms wat benauwd. We zagen er ook de echte stalactieten en de stalagmieten. Moe maar voldaan gingen we daarna onder de wol... eigenlijk onder het donsdeken of slaapzak. Tot morgen !








3 opmerkingen:

  1. hey iedereen hier janne (oud leerling)
    geniet van deze week want het wordt een van de leukste.
    in die week word je een super goeie groep. zorg alleen dat je niet verdwaalt loopt tijdens de tocht alleen zonder leerkracht.
    groetjes aan iedereen van het 1ste middelbaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heel veel plezier!
    En maak ook dat je niet valt bij het rappellen .
    Ik was bijna in de koffer gekropen maar toen dacht ik
    dat gaat niet gaan ik moet naar school, ik heb er spijt
    van dat ik het niet heb gedaan !
    groetjes Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De speleologie was eng maar echt eens om te doen het was een hele grote ervaring!!!

    BeantwoordenVerwijderen