woensdag 4 december 2013

Proeven!

Veel succes zesdeklassers!!!





12 opmerkingen:

  1. bedankt en iedereen heel veel succes met de proeven
    vele groetjes Janne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOOOOOOOOOOH, zo lief juffrouw!
    Dank u dank u dank u!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo lief je bent de beste juffrouw ooit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat ik een goed raport ga hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bedankt juffrouwen dat jullie ons zo goed steunen.!!!!!
    Ik vind het zeer leuk om te weten dat jij en juffrouw ann ons steunen.
    Nog een hele dikke MERCI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is echt een toffe verrassing,
    ik had het niet verwacht.
    Voorlaatste dag al, joepie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke toetsen deze week niet zo moeilijk zoals ik had gedacht

    BeantwoordenVerwijderen
  8. SUCCES!
    Ook al zijn ze gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen