dinsdag 18 september 2012

Nog enkele berichtjes...


Dag mama en papa, ’t was vandaag de superlange wandeldag. We stopten bij een natuurmuseum en daar aten we onze lunch: boterhammen met kaas en salami! Als dessert stond een appel op het menu. Ik ben hier flink J!
Robbe D.
 
Dag mama en papa, het is hier erg druk. Het leukste tot nu toe vond ik de grottentocht! We worden hier goed gesoigneerd!
Tibo
Dag mama en papa, we hebben vandaag een bootje op de Ourthe laten varen. Het water was nogal koud, maar we konden ons gelukkig gauw verwarmen! Vele groetjes (en ik heb je berichtje op de blog gelezen)!
Anouk

Beste mama en papa, we wandelden vandaag naar Wéris. Daar hoorden we een spannend verhaal over het ‘Duivelsbed’… Christel (de bazin van het LPM) kan super mooi vertellen!
Michiel H.
Dag mama! Dag papa! Vandaag stapten we in het koude water van de Ourthe. Ik hoop dat mijn mooi versierde bootje als eerste uitmondt in de Maas.
Joachim

Dag mama en papa, we hebben daarnet gevoetbald. We wonnen met 3-1! Er is hier een mooi, professioneel voetbalplein. De sfeer zit er hier goed in!
Joren
Hoi moeke en vake, bedankt voor het berichtje op de blog (HAHA). In het water van het zwembad heb ik mijn kunstjes al kunnen tonen. De juffen vonden het mooi! Na het zwemmen konden we ons opwarmen met een warme douche!
Emma

Hallo mama, vanavond stond spaghetti op het menu. Het was superlekker. Na zo’n drukke dag hadden we heel veel honger. In Durbuy is het superleuk!
Jason
Hallo mama en papa, ik heb jullie briefje vandaag ontvangen! Vanavond schrijf ik zeker een briefje terug. Ik slaap op een kamer met alle meisjes, boven mij slaapt Lieze en naast slaapt Ine!
Anke
 
Beste mama en papa, ik slaap op een kamer met 10 jongens. Het is leuk slapen naast Lars D. Ik heb vannacht lekker geslapen (ondanks een harde matras).
Maxim

Hallo mama en papa, het Duivelsbed is wel een beetje eng. Het stappen vandaag was moeilijk, maar gelukkig kwam de bus ons op tijd ophalen. Ik vind het hier heel cool!
Bésart

Hallo mama en papa, het is hier superleuk, dat kun je horen aan mijn hese stem! Ik heb vannacht ook goed geslapen, er zijn wel enkele snurkers op de kamer… Ik kijk erg uit naar het kajakken op de Ourthe. Ik zal proberen om voorzichtig te zijn. (hihi)
Wist je dat juf Annelies (5de leerjaar) en juf Christine morgen ook komen?
 
Lars D.

10 opmerkingen:

  1. Mieke, mama van Robbe S.18 september 2012 om 21:36

    Hallo,
    Als ik al die keitoffe reacties lees, denk ik dat jullie niet graag huiswaarts zullen keren! Misschien was het toch beter tot 21/12 geweest, nietwaar juf Annelies ... :)(maar dan wel met enkele bezoekdagen ertussen...)Het doet deugd jullie lachende, genietende gezichten te zien!We kijken al uit naar de volgende activiteiten, verslagen! Ja juffen,jullie hebben ons iets gewend gemaakt hoor! Alvast dank je wel hiervoor! Nog héél veel plezier!! Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    aan jullie berichtjes te lezen, is het daar genieten!! Wat een geluk dat we van op de zijlijn jullie avonturen kunnen volgen!
    Misschien vraag ik toch eens na of er nog een plaatsje vrij is in de auto bij juf Annelies en Christine:)! Geniet er nog van!!

    Veel groetjes!!!
    Heidi, nog steeds de mama van Lieze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heleba,
    Fijn te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben!
    Dat zal wennen worden volgende week,.... Haha
    Maar het is bijlange niet zover....geniet er verder van !!
    Groeten uit het verre Marke
    Kris en marjolein, mama van Michiel t

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha,1 jr geleden in Durbuy was het kajakken leuk en de laatste dagen, feestje in de avond, wat daarna hadden we een grote voetbal match en iedereen zo schreeuwen naar elkaar, pas op ouders, je kind kan hees terug komen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    Blijkbaar is het daar warmer dan hier en heel leuk in het koude water zo te zien.
    Het zien er ook naar uit dat jullie daar heel veel genieten van alle activiteiten.

    Groetjes
    Isabelle, mama van Joachim

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herinner je die mooie dagen!
    Durbuy, een heerlijke week met boeiende activiteiten!
    Genieten maar van alles .....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag iedereen,
    is het daar leuk ? Hier op school is het eens leuk zonder jullie, we mogen luisteren naar leuke liedjes op de speelplaats, hihi.
    Verlangen jullie al om naar huis te komen ?
    Nog veel plezier en zorg dat er niemand verdrinkt hé!
    vele groetjes van Auke, Yuran en Leen (zus, broer en mama van Robin)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey broertje Lars!
    Hopelijk is alles leuk daar :) Geniet van de komende dagen ♥
    Dikke kus van zus, Loxy en Daddy :)
    p.s. ook een dikke kus aan Eva ;)
    Lisa ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een jaar geleden hopelijk vinden julie het alemaal super leuk zoals wij het super leuk vonden vorig jaar groetjes aan iedereen nog vele plezier dagen in durbuy grts yasmien ps.voor de juffen het is super leuk in sint-niklaas ik heb al vele vrienden die school is aanrader

    BeantwoordenVerwijderen