donderdag 20 september 2012

Een laatste berichtje van enkele zesdeklassers


Ik vond het kajakken op de Ourthe het leukste van de hele week. Ook de bonte avond was voor mij een leuke afsluiter. Ik was blij met het briefje van mijn broer!
Omar
Dag mama en papa, ’t is hier heel leuk! Ik heb wel geen stem meer… (gniffel). Er worden hier leuke activiteiten georganiseerd!
Joran

Hallo mama en papa, bedankt voor jullie brief! Vandaag vonden wij een kat in onze douche! Hoe gaat het nog met de hondjes? Hier is het zeer leuk, de laatste avond waren er tal van optredens en spelletjes. Ik heb veel gedanst!
Lars Defever

Hallo mama, ik heb mij hier heel goed geamuseerd. Het kajakken was de leukste activiteit. Vanmiddag ging ik over de apenbrug en het rappelen was ook heel leuk. Tot morgen!
Justin

Hallo mama en papa, ik vond deze avond het leukste van allemaal. Ik was zeer blij met de briefjes van mijn metekindjes Stan en Lore. En heb ik ook veel post gekregen van het thuisfront! Vannacht ga ik lekker slapen!
Jasmien

 Hallo mama en papa en Olivia! Bedankt voor je briefje! Ik vond ook de bonte avond het leukst. Ik heb een showtje opgevoerd en de juffen vonden het supermooi! De groetjes aan iedereen! SLAAPWEL!
Chloë

GOEIEMORGEN mama en papa, hoe is het met de klaaskoeken? ’t Was hier een supertoffe week! Ik vond de kompaszoektocht het leukste van de dag! Het zwemmen in de Ourthe was het tofste van de hele week! Ik heb jullie briefje gekregen, bedankt! Heb je het mijne al ontvangen?
Hanne

GOEIEMIDDAG! Durbuy was plezant. De roofvogelshow was spectaculair. En bedankt voor het lieve briefje! Kom je mij morgen ophalen???
Lieze

Hallo mama, papa en Noëmie. Het bootje laten varen op de Ourthe en in het zwembad springen was voor mij het toppunt van de week! Nu ga ik lekker slapen! Doei!
Oceane


Hallo mama, papa & Brecht. Ik heb de Durbuyweek nu WEL helemaal meegemaakt en het was SUPER! De roofvogelshow was leerrijk. Bedankt voor het briefje en tot morgen!
Ine

Hallo mama en papa. Klimmen en rappelen was zeer leuk! Maar de deathride was nog veel leuker! Doe de groetjes daar in het verre Marke!
Fatima
Dag mama en papa (en alle andere huisgenoten). Het is hier ‘bèresjiek’. De deathride heb ik met mijn ogen dicht gedaan. De kajak was heel leuk, maar wel nogal koud. Dankjewel voor jullie briefjes (er vloeiden wel traantjes). Tot morgen.
Danii

5 opmerkingen:

  1. Jaja de bonte avond is ook al weg .... aan jullie gezichtjes te zien , hadden jullie the time of your life ...nu nog een veilige thuis komst en we zullen paraat staan om jullie op te wachten x

    Tot straks mama Miene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van jullie laatste dagje Durbuy! Jullie hebben echt wel een superweek achter de rug!
    En ik verlang superhard om jullie deze namiddag terug te zien.
    Dikke kus en tot straks
    Dominique, mama van Henry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blij te zien dat jullie zo een toffe tijd beleven!
    Bedankt lieve juffen voor de mooie blog, het was voor ons zeer plezant om jullie avonturen te kunnen meebeleven

    tot vanavond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie week zat echt wel stampvol supercoole activiteiten! Zelfs vandaag belooft nog leuk te worden! Maak er nog iets onvergetelijks van! En weet je, stiekem verlangen we al om jullie rond 16u terug te zien en naar jullie avonturen te luisteren!
    Tot dan, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vandaag de laatste dag, als we dit allemaal lezen en bekijken dan hebben jullie een superleuke vakantieweek gehad in Durbuy! Zoveel toffe activiteiten en allemaal blije gezichten. Dank voor de blog en de vele foto's, tof dat we jullie avonturen dagelijks konden volgen. En nu straks allemaal "tevreden en voldaan" terug naar de West-Vlaanders :) Tot vanavond, xxx Mama van Justin

    BeantwoordenVerwijderen