maandag 17 september 2012

Bezoek aan de grotten...

Bonsoir!
 
Deze avond namen we de hangbrug over de Ourthe naar de grot.
Als echte speleologen kropen we op handen en voeten tussen de smalle spleten van een fantastische, vochtige, oude grot.
Om de veilige weg te kunnen volgen was het echt nodig een handje in de rots te vinden. Onze zaklamp mochten we zeker niet vergeten anders zaten we er nog in.... met alle gevolgen vandien.
Gelukkig geraakten we met z'n allen er goed uit. De éne zéér enthousiast, de andere kreeg het soms wat benauwd. We zagen er ook de echte stalagtieten en de stalagmieten.
 
Moe maar voldaan gingen we daarna onder de wol... eigenlijk onder de dons of slaapzak. Tot morgen !

 

 

 


5 opmerkingen:

  1. Hallo holbewoners,

    Zitten er nog spinnen in jullie haartjes of zijn het vleermuizen?
    Super veel plezier en een bère toffe week!!

    Rik papa van ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaba,
    Is er daar nog een bedje vrij
    voor mij?
    Ik wil ook riebedebie
    naar Durbuy!
    Zo te zien hebben jullie het daar naar jullie zin,
    in LPM.

    Kusjes van Dominique
    mama van Henry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo iedereen,
    Hopelijk heb je al veel plezier gemaakt!
    Hier is het een beetje stil zonder mijn broertje!
    Ik denk veel aan jullie vooral aan de dingen die ik toen , 3jaar geleden ook mee mocht maken!!
    Voor ik vertrek naar school wens ik jullie vandaag veel plezier en leute!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    ik ben deze morgen wat vroeger opgestaan om jullie avonturen te volgen. Ik ben stiekem een beetje jaloers hoor:).
    Hopelijk is de eerste nacht goed verlopen en zijn jullie weer fris om de tweede leuke dag in Durbuy te starten.

    Héél veel groetjes,

    Heidi, mama van Lieze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo,


    al veel gespeeld?
    heb je al les gekregen?

    nog veel plezier

    dadadadadadadadadda

    lukas,broer laura en mama ik mis je zegt mama

    BeantwoordenVerwijderen